پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 28 ساعت :
» رپورتاژ آگهی سبک زندگی

رپورتاژ آگهی سبک زندگی

آذر ۲, ۱۴۰۰ 0۰8

رپورتاژ آگهی یکی از مدل های سئو خارجی است که از طریق آن می توانید تاثیر مثبتی بر سئوی کلی سایت داشته باشید و بهینه سازی های قابل توجهی انجام دهید. یکی از مهمترین مزایای رپورتاژ آگهی افزایش اقتدار دامنه (Domain Authority) است که در موفقیت نهایی سایت تاثیر بسزایی خواهد داشت. البته موضوع نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی آسان نیست و باید در مورد آن مطالعه و ملاحظات زیادی صورت گیرد. اما باید دید اهداف اصلی ثبت رپورتاژ آگهی چیست و چگونه می توان بهترین وب سایت را برای درج این مقالات انتخاب کرد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی ارسال مقاله به وب سایت دیگری است که از طریق آن لینک دادن به صفحات وب و بازاریابی درونگرا انجام می شود. در واقع با انتشار یک مقاله به منظور تبلیغات مستقیم یا غیرمستقیم در وب سایت دیگری، با استفاده از اعتبار آن وب سایت، ورود موثری به صفحات داخلی وب سایت خود خواهید داشت. به این ترتیب نه تنها موتور جستجوی گوگل، بلکه کاربرانی که وب سایت هاست را دنبال می کنند، مطالب و لینک های مقاله شما را دنبال می کنند.

بهترین وب سایت را برای ارسال رپورتاژ آگهی

همانطور که در بالا ذکر شد، رپورتاژ آگهی در واقع یک روش تبلیغاتی است که می تواند در برندسازی، سئو و به طور کلی ارتقای یک وب سایت موثر باشد.

رتبه الکسا

با ثبت رپورتاژ آگهی در وب سایتی که رتبه الکسا خوبی دارد، در افزایش تعداد بازدیدکنندگان موفق تر خواهید بود زیرا هر چه رتبه الکسا به 1 نزدیکتر باشد، بازدیدکنندگان آن سایت بیشتر می شود و گزارش آگهی ما در مورد آن بیشتر می شود. سایت. بیشتر ببینید و کاربران بیشتری را به سایت ما بیاورید.

موضوع و محتوای سایت

اگر به پلتفرم‌هایی که برای این موضوع طراحی شده‌اند نگاه کنید، وب‌سایت‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد که هر کدام نرخ متفاوتی دارند. به جای تمرکز صرفاً روی نرخ های ارزان، باید به دنبال وب سایت هایی باشید که از نظر موضوعی و محتوایی به وب سایت شما نزدیک هستند.

اعتبار دامنه

به یاد داشته باشید که هر چه اعتبار دامنه یک وب سایت بالاتر باشد، امتیاز بیشتری از ثبت رپورتاژ آگهی در آن وب سایت کسب خواهید کرد.

توجه: اعتبار دامنه توسط ابزارهایی مانند Ahrefs و MOZ از 1 تا 100 درجه بندی می شود و سایت هایی با امتیاز بالاتر نیز اعتبار دامنه بالاتری دارند. البته این همیشه مقیاس مشخصی برای ارزیابی یک وب سایت نیست، اما می توانید به آن تکیه کنید.

امتیاز هرزنامه کاهش می یابد

اگر وب سایتی که انتخاب می کنید طبق سایت MOZ دارای اسپم های زیادی است، درج رپورتاژ آگهی در آن مناسب نیست و کمتر نتیجه مثبتی از این گزارش می گیرید. به این ترتیب، این خطر وجود دارد که گوگل نیز وب سایت شما را به عنوان اسپم تشخیص دهد.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو

داشتن بک لینک موثر و قوی یکی از ارکان سئوی خارجی است و باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشید.

یکی از قوی ترین روش های بک لینک، انتشار مستقیم رپورتاژ آگهی در وب سایت های معتبر است. احتمالاً از سایر بک لینک های رایگان نیز استفاده می کنید، اما هرگز نمی توانید قدرت گزارش گیری را دست کم بگیرید.

به یاد داشته باشید که وقتی یک وب سایت مقاله شما را (به صورت گزارش) منتشر می کند و خودش اعتبار زیادی دارد، در واقع به موتور جستجو و مخاطبان واقعی یادآوری می کند که وب سایت شما و لینک های هدف آن صحت را تشخیص داده و با اعتبار خود از آنها پشتیبانی می کند. توجه: دقت داشته باشید که در قالب انتشار رپورتاژ آگهی، وب سایت پذیرنده باید از لینک های زیر در انتشار رپورتاژ مورد نظر شما استفاده کرده باشد. لینک های نوفالو توسط الگوریتم های گوگل دنبال نمی شوند و عملا برای شما بی فایده خواهند بود.

البته لازم به ذکر است که لینک های نوپا کاملا بی تاثیر نیستند و علیرغم اینکه بسیاری فکر می کنند نوجو ارزشی ندارد، باز هم می توانید از این لینک ها امتیاز بگیرید.

با این حال، به نظر می رسد که شما در شرف پرداخت هزینه برای یک گزارش هستید. همچنین از دنبال کردن لینک ها لذت ببرید..

به این نوشته امتیاز بدهید!

مدیر

  • ×